Acceso a la información

#AlbericTransparente

Martes, 10 enero 2023

Contractes

L'Ajuntament publica informació relativa als contractes en el Perfil del Contractant (disponible en la Plataforma de Contractació del Sector Públic) i en el Portal de Transparència. 

La informació a publicar farà menció a:

  • L’objecte del contracte. L’objecte dels contractes del sector públic haurà de ser determinat i defineix les necessitats i funcionalitats a satisfer.
  • La duració d’aquest. S’indicarà, d’una banda, la data de formalització, si escau; i, d’altra banda, la data d’inici de l’execució, així com la finalització d’aquest.
  • El procediment utilitzar per a la seua celebració. En aquest punt es fa al·lusió al procediment que l’administració pública haurà de seguir per a adjudicar els contractes que formalitza.
  • La denominació de les empreses licitadores. El nombre de licitadors participants en el procediment, així com la seua identificació i la identitat de l'adjudicatari.
  • La solvència econòmica i financera de l'adjudicatari, així com la seua solvència tècnica o professional. A més, si escau, la classificació, respectant en tot cas el deure de confidencialitat previst en la legislació de contractes del sector públic i els principis de protecció de dades. 
  • El grau de compliment de les obligacions socials, mediambientals i laborals per part de l'adjudicatari.
  • Les modificacions de contracte, decisions de desistiment i renúncia dels contractes. 
  • Els instruments a través dels que, si és el cas, s'hagen publicitat.
  • Si escau, informació relativa a la subcontractació per part de l'adjudicatari.
  • Les penalitats imposades per incompliment dels contractistes. 
  • Si escau, els acords i criteris interpretatius dels òrgans consultius en matèria de contractació, amb relació en el contracte objecte de publicitat.
  • La informació sobre preguntes freqüents i aclariments relatius al contingut dels contractes.
  • Els criteris d'adjudicació previstos en els plecs de clàusules administratives particulars o document descriptiu, tant els criteris quantificables per mitjà de la mera aplicació de fórmules com els criteris de quantificació dels quals depenga d'un judici de valor.
  • L'Informe de valoració de les ofertes, així com les actes de la taula de contractació relatives al procediment d'adjudicació.
  • Si escau, les decisions de desistiment i les decisions de no adjudicació o formalització dels contractes, per part de l'òrgan de contractació.

Solicitud de información pública

Solicita información a nuestro ayuntamiento que haya sido elaborada o adquirida en el ejercicio de sus funciones

Solicita información